Ακούστε την κραυγή της δημιουργίας ΝΕΟ ΑΣΤΡΟ


ΣΤ΄\ΚΑΙ εδον τι νοιξε τ ρνον μαν κ τν πτ σφραγδων· κα κουσα νς κ τν τεσσρων ζων λγοντος, ς φων βροντς· ρχου. 2 κα εδον, κα δο ππος λευκς, κα καθμενος π ατν χων τξον· κα δθη ατ στφανος, κα ξλθε νικν κα να νικσ.´᾿
3 Κα τε νοιξε τν σφραγδα τν δευτραν, κουσα το δευτρου ζου λγοντος· ρχου. 4 κα ξλθεν λλος ππος πυρρς, κα τ καθημν π ατν δθη ατ λαβεν τν ερνην κ τς γς κα να λλλους σφξωσι, κα δθη ατ μχαιρα μεγλη.᾿5 Κα τε νοιξε τν σφραγδα τν τρτην, κουσα το τρτου ζου λγοντος· ρχου. καὶ εἶδον, κα δο ππος μλας, κα καθμενος π ατν χων ε ζυγν ν τ χειρὶὐτο· 6 κα κουσα ς φωνν ν μσ τν τεσσρων ζων λγουσαν· χονιξ στου δηναρου, κα τρες χονικες κριθς δηναρου· κα τ λαιον κα τν ονον μ δικσς. α᾿
7 Κα τε νοιξε τν σφραγδα τν τετρτην, κουσα φωνν το τετρτου ζου λγοντος· ρχου. 8 κα εδον, κα δο ππος χλωρς, κα καθμενος πνω ατο, νομα ατ θνατος, κα δης κολοθει μετ ατο· κα δθη ατ ξουσα π τ τταρτον τς γς, ποκτεναι ν ρομφαίᾳ κα ν λιμ κα ν θαντ κα π τν θηρων τς γς. ᾿
9 Κα τε νοιξε τν πμπτην σφραγδα, εδον ποκτω το θυσιαστηρου τς ψυχς τν σφαγμνων δι τν λγον το Θεο κα δι τν μαρτυραν το ρνου ν εχον· 10 καὶἔκραξαν φων μεγλ λγοντες· ως πτε, δεσπτης γιος κα ληθινς, ο κρνεις κα κδικες τ αμα μν κ τν κατοικοντων π τς γς; 11 κα δθη ατος κστ στολ λευκ, κα ρρθη ατος να ναπασωνται τι χρνον μικρν, ως πληρσωσι κα ο σνδουλοι ατν κα ο δελφο ατν ο μλλοντες ποκτννεσθαι ς κα ατο.
12 Κα εδον τε νοιξε τν σφραγδα τν κτην, κα σεισμς μγας γνετο, κα λιος μλας γνετο ς σκκος τρχινος, κα σελνη λη γνετο ς αμα, 13 κα ο στρες το ορανο πεσαν ες τν γν, ς συκ βλλουσα τος λνθους ατς, πὸἀνμου μεγλου σειομνη,
14 κα ορανς πεχωρσθη ς βιβλον λισσμενον, κα πν ρος κα νσος κ τν τπων ατν κινθησαν· 15 κα ο βασιλες τς γς κα ο μεγιστνες κα ο χιλαρχοι κα ο πλοσιοι κα ο σχυρο κα πς δολος κα λεθερος κρυψαν αυτος ες τ σπλαια κα ες τς πτρας τν ρων, 16 κα λγουσι τος ρεσι καὶῖς πτραις· πσατε φ μς κα κρψατε μς π προσπου το καθημνου π τοῦόνου κα π τς ργς το ρνου, 17 τα θρ τι λθεν μρα μεγλη τς ργς ατο, κα τς δναται σταθναι; ᾿

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

κα λιος μλας γνετο ς σκκος τρχινος, κα σελνη λη γνετο ς αμα, 13 κα ο στρες το ορανο πεσαν ες τν γν,
κα ορανς πεχωρσθη ς βιβλον λισσμενον,
ΑΝΘΡΩΠΟΣ
κα ο βασιλες τς γς κα ο μεγιστνες κα ο χιλαρχοι κα ο πλοσιοι κα ο σχυρο κα πς δολος κα λεθερος κρυψαν αυτος ες τ σπλαια κα ες τς πτρας τν ρων
ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ
κα
σεισμς μγας γνετο,
ς συκ βλλουσα τος λνθους ατς, π νμου μεγλου σειομνη,
κα πν ρος κα νσος κ τν τπων ατν κινθησαν·


ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΡΜΗΤΙΚΗ

ΗΛΙΟΣ ΜΕΛΑΣ=ΕΚΛΕΙΨΗ-ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΘΕΟΥ

ΣΕΛΗΝΗ ΩΣ ΑΙΜΑ=ΕΚΛΕΙΨΗ-ΕΛΛΕΙΨΗ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ-ΙΔΕΩΝ-ΣΟΦΙΑΣ ΘΕΟΥ
ΑΣΤΕΡΕΣ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗΝ ΓΗ=ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΗΘΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ-ΑΡΕΤΩΝ-ΝΟΜΩΝ-
ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΘΕΟΥ
ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΠΕΧΩΡΙΣΘΗ=ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ-ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ-ΑΓΑΠΗΣ-ΣΟΦΙΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΑΠΟΣΥΡΣΗ-ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ-ΦΤΩΧΟΙ-ΠΛΟΥΣΙΟΙ-ΔΟΥΛΟΙ-
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ-ΗΓΕΜΟΝΕΣ-ΗΓΕΜΟΝΕΥΟΜΕΝΟΙ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙ ΤΩ ΚΑΚΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΚΑΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ
ΣΕΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΣ=ΣΕΙΣΜΟΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΒΟΜΒΩΝ(ΔΕΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΝΟΣ)
ΑΝΕΜΟΣ=ΠΝΟΗ ΚΑΚΟΥ-ΚΑΚΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ-ΕΠΗΡΡΕΙΩΝ-ΠΛΑΝΕΜΕΝΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ-ΑΝΤΙΙΔΕΩΝ(ΣΥΚΗ=Ο ΔΙΣΥΝΘΕΤΟΣ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥ ΚΟΣΜΟΣ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ)
ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΝΗΣΟΙ=ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΛΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΗ(ΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΟΥΣ) ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΨΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΗΣΙΑ.ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΩ ΚΑΚΩ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

ΚΑΙ ΟΙ 4 ΙΠΠΟΙ
κα
δο ππος λευκς, κα καθμενος π ατν χων τξον· κα δθη ατ στφανος, κα ξλθε νικν κα να νικσ.᾿
ΛΕΥΚΟΣ=ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΟΥ-ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ(ΕΚΛΕΚΤΟΙ) ΣΤΟΝ ΘΕΟ
κα ξλθεν λλος ππος πυρρς, κα τ καθημν π ατν δθη ατ λαβεν τν ερνην κ τς γς κα να λλλους σφξωσι, κα δθη ατ μχαιρα μεγλη.᾿
ΠΥΡΡΟΣ=ΨΥΧΗ-ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΙΣΟΥΝΤΕΣ-ΕΧΘΡΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ
κα δο ππος μλας, κα καθμενος π ατν χων ζυγν ν τ χειρ ατο· 6 κα κουσα ς φωνν ν μσ τν τεσσρων ζων λγουσαν· χονιξ στου δηναρου, καὶῖς χονικες κριθς δηναρου· κα τ λαιον κα τν ονον μ δικσς. τρε᾿
ΜΕΛΑΣ=ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΗΛΟΙ ΚΑΙ ΥΛΙΣΤΕΣ-ΥΛΟΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ
κα δο ππος χλωρς, κα καθμενος πνω ατο, νομα ατ θνατος, κα δης κολοθει μετ ατο· κα δθη ατ ξουσα π τ τταρτον τς γς, ποκτεναι ν ρομφαίᾳ κα ν λιμ κα ν θαντ κα π τν θηρων τς γς.᾿
ΧΛΩΡΟΣ=ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΑΖΟΝΕΣ-ΕΠΗΡΜΕΝΟΙ-ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΕΣ-
ΝΟΗΣΙΑΡΧΟΥΜΕΝΟΙ-ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ-ΔΙΑΝΟΗΣΗΣ


ΒΑΣΙΚΕΣ αρχΕΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
(χαρακτηριστικά του ανθρώπου, του καλού και του κακού)
1:το καλόν δεν βάλλεται-πλήττεται από το κακόν,τις συνέπειες όμως υφίσταται εκούσια ή ακούσια ο (αυτό-θυσιαζόμενος) άνθρωπος-εγώ
2:το καλόν δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα μέσα του κακού όπως βία-εκβιασμό,απειλή,φόβο,δέλεαρ,απάτη,ψεύδος,κ.λπ
3:το καλόν δεν παρεμβαίνει-παρεμβάλλεται ποτέ στην ελευθερία ούτε του κακού ούτε του ανθρώπου.Επεμβαίνει μόνον εφόσον υπάρχει ελεύθερη παράκληση εκ μέρους του ανθρώπου ή ανάγκη καλού και ως εκ της θείας προνοίας προς τον άνθρωπο και την δημιουργία.Την ανταπόδοση καλού ή κακού την προκαλεί ο ανθρωπος με τις πράξεις του και όχι ο θεός ή το κακόν.Ο θεός δημιουργεί-προστατεύει,το κακόν καταστρέφει-καταδιώκει και ο άνθρωπος επιλέγει ή την αυτοφρούρησι του από το κακό με έργα καλού και μετανοίας κακού ή την αυτοέκθεσι του στο κακό με έργα κακού και αμετανοησίας κακού.
4:το κακόν αν και μη ον εντούτοις είναι-παράγει βίαν,αδικίαν,
πλάνην,αναλήθειαν και συνεπώς ανελευθερίαν,αμετρίαν,ανωφελίαν.
ο άνθρωπος είναι δισύνθετος εκ πνεύματος καλού και κακού και το έργο της ζωής του είναι να μετουσιώσει το ατομικό σπερματικό του κακό σε καλό δια πράξεων καλού και πράξεων μετανοίας κακού,απλοποιώντας έτσι την δισυνθετότητα του δηλαδή καθιστάμενος απλός-απλοποιημένος και μονοσήμαντος καλού.
5:ο κάθε άνθρωπος στο έργο της μετουσιώσεως του κακού του, αρχίζει μόνος,πορεύεται μόνος και μόνος νικά το κακό-το μη όν και καταλήγει στον θεό- πνεύμα ζωής ως ένα ενιαίο σύνολο ζωής-πνεύματος/πνευματωμένης ζωής.
6:ο άνθρωπος του κακού δεν μπορεί να διακρίνει το καλόν και διαχωρίσει το κακόν από το καλόν,διότι είναι τυφλός καθώς τελεί υπό σύγχυση-σκοτασμό
7:ο ανθρωπος του καλού είναι διακριτικός-έχει-εκφράζει διάκρισιν του καλού από το κακόν διότι τελεί υπό το κράτος του φωτός-φωτισμού του θεού-που είναι η εν αληθεία αγάπη-σοφία και έτσι ζεί και εκφράζει το φως-την απλότητα της σοφίας του φωτός .
8:ο άνθρωπος του καλού είναι μνήμων του καλού και των ευεργεσιών του θεού, αποφεύγει τα χονδροειδή λάθη,μετανοεί αμέσως για τα σφάλματα του,είναι εύκολα συγχωρητικός και παροχικός-αλτρουϊστικός προς τους συνάνθρωπους του.
9:ο άνθρωπος του κακού είναι σε όλα μεσα του διχασμένος και έτσι εκφράζεται με πονηρία διπλωματία διπροσωπία και διαιρετικότητα,
έτσι ενώ μνησικακεί εντούτοις από πλευράς αληθείας ευρίσκεται σε λήθη,ενώ ευεργετείται εξακολουθητικά είναι αγνώμων των ευεργεσιών που έλαβε,ενώ σφάλει επιμένει στα ασυγχώρητα λάθη ,ενώ αδικεί παραμένει αμετανόητος και ασυγχώρητος και ακοινώνητος.
10:ο μόνος διδάσκαλος του ανθρώπου εν τέλει είναι ο εαυτός του,
το πνεύμα του-πνεύμα Του θεού εντός του.
η βιωματική κατανόησι μιάς γνώσεως ή αλήθειας προκύπτει μόνον εφόσον προηγηθεί υπαγωγή του νοός στο εν ημίν πνεύμα του θεού.
η οδός της θυσίας είναι η μόνη οδός και η μόνη οφειλή του ανθρώπου,
θυσία του κακού εαυτού με θυσία-αυτοθυσία του καλού εαυτού δηλαδή θυσία του κακού αυτοθυσία του καλού αυτοταπείνωση του εγώ-εαυτού
η θυσία είναι-εκφράζεται τετραπλά:
Υλικά:υπομονή-πραγματοποιώντας την συμμετρία με το περιβάλλον και τον άνθρωπο
Ψυχικά:συγχώρεση- πραγματοποιώντας την αγάπη προς τον συνάνθρωπο Νοητικά:μετάνοια- πραγματοποιώντας την σοφία προς τον εαυτό Πνευματικά:ταπείνωση-πραγματοποιώντας την πίστι προς την αλήθεια- τον θεό και την δημιουργία

"ΑΝΘΡΩΠΕ ΓΝΩΘΙ Σ'ΑΥΤΟΝ"
αυτο-γνωσία=εαυτού γνώση


ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΕΑΥΤΟΣ
δίς διπλούν όν ,
άνθρωπος καλού τε κακού σύνθεσις.
ενιαίος εκ του θεού,δισύνθετος καλού και κακού,
τριαδικά συγκροτημένος,τετραδικά εκδηλούμενος,
αποτέλεσε πενταδικά πνευματικά το απαύγασμα των όντων του κόσμου
Α:
κάθε ανθρώπινον όν ως άτομον συνοψίζεται εις την προσωπικότητα του.
κάθε ανθρώπινον όν ως σύνολον συνοψίζεται εις τα γενόμενα έργα του.
Β:
Το πρώτο εκφράζει την ιδέα-κατάστασι της δισυνθετότητος καλού και κακού,ως αποτέλεσμα της δημιουργικής δράσεως του δημιουργού θεού και είναι το
« κατ’εικόναν»(θεού)
Το δεύτερο εκφράζει την ιδέα-κατάστασι της απλοποιήσεως της δισυνθετότητος του καλού και του κακού ή μη,ως αποτέλεσμα της δημιουργικής δράσεως του δημιουργού ανθρώπου ή μη και είναι το «καθ’ομοίωσιν»(του καλού ή του κακού)
Γ:
1ο «κατ’εικόνα»-ανομοιότης-δισυνθετότης-προσωπικότης=δυαδικότης καλού@κακού
2ο «καθ’ομοίωσιν»-ομοιότης-απλότης-απρόσωπον=διπολικότης
αγάπης-σοφίας ή ενάντια διπολικότης αντιαγάπης-αντισοφίας
σημ:ο δημιουργός είναι ο θεός αλλά η ουσία είναι αμιγώς δισύνθετη καλού-κακού,έτσι η εικόνα είναι όντως του θεού αλλά η σύνθεσι του ανθρώπινου όντος είναι δυαδική-αμιγώς δισύνθετη καλού και κακού
η ομοίωσι είναι επίσης δύο δυνατοτήτων δηλαδή ομοίωσι καλού=ενάρετος άνθρωπος
ή ομοίωσι κακού=φάυλος-άσωτος άνθρωπος.ο πρωτος είναι-γίνεται υιός φωτός-εωσφόρος

και ο δεύτερος υιός σκότους-σκοτοφόρος
η αυτογνωσία είναι τριπλή


1αυτογνωσία-γνωρίζω/κατανοώ εαυτόν
2αυτοβίωση-βιώνω/κυριαρχώ εαυτόν
3αυτοθυσία-αυτοταπείνωση/ανασταίνω εαυτόν
α=αγάπη στην ψυχή============καλοσύνη
υ=υπαγωγή στη νόηση=========μετάνοια-υπακοή
τ=ταπείνωση στο εγώ ==========μετριοπάθεια
ο=οφειλή στο πνεύμα-συνείδηση===ελεημοσύνη-αδελφοσύνη

γ=γνώμονα στην θέληση-ζωή====γνώση-επιστήμη
ν=νουνέχεια στις σκέψεις======σύνεση-προσοχή
ω=ωραιότητα στις πράξεις======κανονικότητα-συμμετρία
σ=σωφροσύνη στις επιθυμίες====εγκράτεια-κυριαρχία
ι= ισχύ στον λόγο-πνεύμα=======δημιουργικότητα-σκοπιμότητα
α=αλήθεια στο πνεύμα-εγώ=====ειρήνη-ελευθερία-ενότης

αυτογνωσία=1+20+19+15+3+13+24+18+9+1=123

1=αλήθεια-πατήρ-ισχύς
2=αγάπη-λόγος-θέλησις
3=σοφία-πνεύμα=φαντασία
--------------------------------------
6=τέλειον=τελεία δράσις της αγ.τριάδος

το πνεύμα-ΠΝΕΥΜΑ Ο ΘΕΟΣ=είναι τριάς(ι-θ-φ)



φ-αντασία
θ-έλησις
ι-σχύς
ά-νθρωπος-πνεύμα


το πνεύμα(του καλού)του ανθρώπου αποτελεί την εύφορη Φ-Θ-Ι-Α=παράδεισος-εδέμ
και συνεπώς η ενδο-στροφή και η εσω-τερική πόρευση είναι η μόνη οδός προς τον θεό-παράδεισο


ενδοστροφή-εσωτερική πνευματική πόρευση=ανάταση-προσευχή(πίστις)


η προσευχή λοιπόν είναι η εσωτερική πνευματική πόρευση προς τον θεό-πνεύμα
και η μόνη δυνατότητα αυτογνωσίας και συνεπώς απ-ελευθέρωσης απο τα δεσμά
του κακού και του κόσμου


πίστις=προσευχή=ανάτασις-ανάβασις-ανάστασις=πνευμάτωσις-θέωσις

 

Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΛΑΖΑΡΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝ ΗΜΙΝ ΘΕΟ-ΠΝΕΥΜΑ
ΜΕ ΘΕΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΕΓΩ
(ΙΩΑ.ΙΑ)
17 Ελθ
ν ον Ιησος ερεν ατν τσσαρας μρας δη χοντα ν τ μνημείῳ. 18 ν δ Βηθανα γγς τν Ιεροσολμων ς πὸίων δεκαπντε, 19 κα πολλο κ τν Ιουδαων ληλθεισαν πρς τς περ Μρθαν κα Μαραν να παραμυθσωνται ατς περ τοῦἀδελφο ατν. 20 ον Μρθα ς κουσεν τι Ιησος ρχεται, πντησεν ατ· Μαρα δ ν τ οκ καθζετο. 21 επεν ον ἡάρθα πρς τν Ιησον· Κριε, ε ς δε, δελφς μου οκ ν τεθνκει. 22 λλ κα νν οδα τι σα ν ατσ τν Θεν, δσει σοι Θες. 23 λγει ατ Ιησος· ναστσεται δελφς σου. 24 λγει ατ Μρθα· οδα τι ναστσεται ν τ ναστσει ν τῇἐσχτ μρ. 25 επεν ατ Ιησος· γ εμι νστασις κα ἡή. 26 πιστεων ες μ, κν ποθν, ζσεται· κα πς ζν καὶύων ες μ ο μ ποθν ες τν αἰῶνα. πιστεεις τοτο;
27 λ
γει ατ· να, Κριε, γ πεπστευκα τι σ ε Χριστς υἱὸς το Θεο ες τν κσμον ρχμενος. 28 κα τατα εποσα πλθε κα φνησε Μαραν τν δελφν ατς λθρ εποσα· ὁάσκαλος πρεστι κα φωνε σε. 29 κενη ς κουσεν, γερεται ταχ κα ρχεται πρς ατν. 30 οπω δ ληλθει Ιησος ες τν κμην, λλ' ν ν τ τπ που πντησεν ατ Μρθα. 31 ο ον Ιουδαοι ο ντες μετ' ατς ν τ οκίᾳ κα παραμυθομενοι ατν, δντες τν Μαραν τι ταχως νστη κα ξλθεν, κολοθησαν ατ, λγοντες τι πγει ες τ μνημεον να κλασ κε. 32 ον Μαρα ς λθεν που ν Ιησος, δοσα ατν πεσεν ατο ες τος πδας λγουσα ατ· Κριε, ε ς δε, οκ ν πθαν μου ὁἀδελφς. 33 Ιησος ον ς εδεν ατν κλαουσαν κα τος συνελθντας ατ Ιουδαους κλαοντας, νεβριμσατο τ πνεματι κα τραξεν αυτν, 34 κα επε· πο τεθεκατε ατν; 35 λγουσιν ατ· Κριε, ρχου κα δε. δκρυσεν Ιησος. 36 λεγον ον οΙουδαοι· δε πς φλει ατν· 37 τινς δ ξ ατν επον· οκ δνατο οτος, νοξας τος φθαλμος το τυφλο, ποισαι να κα οτος μ ποθν; 38 Ιησος ον, πλιν μβριμμενος ν αυτ, ρχεται ες τ μνημεον· ν δ σπλαιον, κα λθος πκειτο π' ατ. 39 λγει Ιησος· ρατε τν λθον. λγει ατ δελφ τοῦότος Μρθα· Κριε, δη ζει· τεταρταος γρ στι. 40 λγει ατ Ιησος· οκ επν σοι τι ἐὰν πιστεσς, ψει τν δξαν τοῦῦ; 41 ραν ον τν λθον ο ν τεθνηκς κεμενος. δ Ιησος ρε τος φθαλμος νω κα επε· πτερ, εχαριστ σοι τι κουσς μου. 42 γ δ δειν τι πντοτ μου κοεις· λλ δι τν χλον τν περιεσττα επον, να πιστεσωσιν τι σ με πστειλας. 43 καὶῦτα επν φων μεγλ κραγασε· Λζαρε, δερο ξω. 44 καὶἐξλθεν τεθνηκς δεδεμνος τος πδας κα τς χερας κειραις, κα ψις ατο σουδαρίῳ περιεδδετο. λγει ατος Ιησος· λσατε ατν κα φετε πγειν.

Ο Ιησούς Χριστός ήταν-υπήρξε:

1) ο εκλεκτός του θεού απεσταλμένος σωτήρας του ασώτου υιού
(μεσσίας=χριστός=ο (ερχόμενος) κεχρισμένος απο το άγιον πνεύμα)
(ο λόγος-αγάπη του θεού)

2) ο εκλεκτός του αδάμ απεσταλμένος σωτήρας του ανθρώπου-ανθρωπότητας
(ιησούς=σωτήρ=ο (απεσταλμένος) προωρισμένος να σώσει τον άνθρωπο)
(ο λόγος-σοφία του αδάμ)

3) ο ιησούς αποκαλούσε διαρκώς τον εαυτό του-όχι υιό του θεού αλλά υιό του ανθρώπου(80 φορές αναφαίρεται στα ευαγγέλια)

23
δ Ιησος πεκρνατο ατος λγων· λλυθεν ρα να δοξασθ υἱὸς το νθρπου..... 34 πεκρθη ατ χλος· μες κοσαμεν κ το νμου τι Χριστς μνει ες τν αἰῶνα, κα πς σ λγεις, δε ψωθναι τν υἱὸν το νθρπου; τς στιν οτος υἱὸς το νθρπου; 35 επεν ον ατος Ιησος· τι μικρν χρνον τ φς μεθ' μν στι· περιπατετε ως τ φς χετε, να μὴία μς καταλβ· κα περιπατν ν τ σκοτίᾳ οκ οδε ποῦὑπγει. 36 ως τ φς χετε, πιστεετε ες τ φς, να υο φωτς γνησθε. Τατα λλησεν Ιησος, κα πελθν κρβη π' ατν.(ιωα.ιβ 23-36)
σκοτ
και είπε για τον άνθρωπο-τον κάθε άνθρωπο που γεννάται στον κόσμο:

12
μν μν λγω μν, πιστεων ες μ, τ ργα γ ποιῶἀκενος ποισει, κα μεζονα τοτων ποισει, (ιωά.ιδ12)
κ
κάθε ανθρώπινον όν
είναι συγκροτούμενον-συντίθεται απο πνεύμα καλού και απο πνεύμα κακού
είναι ένα δισύνθετο πνεύμα-εγώ(πνεύμα-ψυχή-ύλη)

συνεπώς για τον κάθε άνθρωπο ο θεός του=λόγος-πνεύμα θεού=η αλήθεια-ο πατήρ
είναι το πνεύμα του καλού μέσα του-εντός του

αυτή είναι η χάρις και η αλήθεια με την οποία προικοδοτείται απο τον θεό
όταν έρχεται-γεννάται στον κόσμο

την ίδια ώρα όμως έχει μέσα του και το πνεύμα του κακού-το άσωτο πνευμα-υιό
ο οποίος χρήζει μετουσίωσης-μεταμόρφωσης-μεταλλαγής
και ο τρόπος είναι τα έργα-πράξεις καλού του ίδιου του ανθρώπου
᾿᾿῾᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿᾿ ᾿᾿᾿

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΣΥΝΘΕΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ-ΟΝ-ΕΓΩ:Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

(ΟΔΟΣ ΑΡΕΤΗΣ Ή ΚΑΚΙΑΣ)



α-πνεύμα=πνευματικές σκέψεις-συλλήψεις
β-ψυχή=συναισθήματα-εντυπώσεις
γ-νόηση=διανοητικές σκέψεις-κατανοήσεις ΕΡΓΑ ΚΑΛΟΥ ή ΚΑΚΟΥ
δ-ύλη=πράξεις-συμπεριφορές-έργα
ε-εγώ=κίνητρα-προαιρέσεις
ΔΗΛΑΔΗ
Α=ιδέες θετικές=δημιουργικές-ενωτικές για το συνολικό καλό όλων
ή αντιϊδέες=αρνητικές-εφήμερες-διαιρετικές για το ατομικό μου συμφέρον(ΑΥΤΟΠΝΕΥΜΑΤΩΣΗ ΘΕΙΑ Ή ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ)
Β=εικόνες=βιώματα αγάπης-παροχής-συμπαθείας-αλληλεγγύης
ή απεικονίσεις=αρνητικά βιώματα μίσους-αδικίας-εμπαθείας-αδιαφορίας(ΒΙΩΣΗ ΚΑΛΟΥ Ή ΒΙΩΣΗ ΚΑΚΟΥ)
Γ=λογισμοί-στοχασμοί=ενσυνείδητες κατανοήσεις για το συνολικό καλό μη υπολογίζοντας ατομικό κόστος ή προσωπική θυσία-τίμημα
ή λογισμοί-στοχασμοί=ασυνείδητες κατανοήσεις με υπολογισμό του ατομικού και προσωπικού κόστους και του ατομικού ωφέλους
(ΓΝΩΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ Ή ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΛΟΥ- ΚΑΚΟΥ)
Δ=πράξεις=έργα αδελφοσύνης-υπομονής-σιωπής-ταπεινοφροσύνης
ή πράξεις-έργα ανάδελφα-βίας-ακυριαρχησίας-αυτοπροβολής
(ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ Ή ΣΥΓΧΥΣΗ-ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ-ΝΟΥ
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟ-ΚΑΚΟ)
Ε=κίνητρα=προαιρέσεις-προθέσεις θετικές-ειλικρινείς-αγαθές
Ή κίνητρα=προαιρέσεις-προθέσεις αρνητικές-υποκριτικές-κακόβουλες
(ΕΡΓΑ ΕΝΩΤΙΚΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ-ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ή ΕΡΓΑ ΔΙΑΙΡΕΤΙΚΑ-ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ-ΑΝΑΛΗΘΕΙΑΣ)




Α-Β ΕΒΑΙΟΤΗΣ ή ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ-ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΣ
Β-Γ ΑΛΗΝΗ/Ειρήνη ή ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ-ΦΟΒΟΣ
Γ-Δ ΙΑΥΓΕΙΑ/Διαφάνεια ή ΣΥΓΧΥΣΗ-ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Δ-Ε ΥΕΞΙΑ/Ανοσία ή ΑΔΥΝΑΜΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΛΟΥ Ή ΚΑΚΟΥ
Ε-ΕΝ-ΟΤΗΣ ή ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΣ-ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ


Α-ΑΝΑΤΑΣΗ προς θεόν ή εξωστρέφεια και υλισμός-απάτη/πονηρία
Β-ΒΙΩΣΗ καλού με συνανθρώπους ή βίωση κακού-εχθρότης/απομόνωση
Γ-ΓΝΩΣΗ καλού-κακού ή άγνοια και υπολογισμός-οίηση-αλαζονεία
Δ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ καλού-κακού ή σύγχυση και αδιακρισία-βιασύνη- κραιπάλη
Ε-ΕΝΩΣΗ με τον θεό-άνθρωπο-δημιουργία ή ατομισμός-διαίρεση-πώρωση


ΕΤΣΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΟ-ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ
ΥΛΙΚΗ-ΨΥΧΙΚΗ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ
και καθίσταται κύριος εαυτού-σύμμετρος=σοφός-αγαπών-αληθεύων




σοφός-ομονοών και δικαιοπρακτών
αγαπών-αδελφός και αλληλέγγυος
αληθεύων-ελεύθερος και ενοποιητικός
δηλαδή
σύμμετρος-ισότιμος και ιεραρχημένος

by Νέο Άστρο

Φως και Χαρά

Follow him @ Twitter | Facebook | Google Plus

Tags: